朗阁首页 > 留学频道 > 留学资讯 > 【职场】英语面试Interview

【职场】英语面试Interview

来源:网络 2012-07-02 编辑:PMC_eavy 雅思托福0元试学

备考资料免费领取

职场英语,面试是要说什么?


职场英语,面试是要说什么?

 

Q: Can you sell yourself in two minutes? Go for it.
你能在两分钟内自我推荐吗?大胆试试吧!

 

A: With my qualifications and experience, I feel I am hardworking, responsible and diligent in any project I undertake. Your organization could benefit from my analytical and interpersonal skills.
依我的资格和经验,我觉得我对所从事的每一个项目都很努力、负责、勤勉。我的分析能力和与人相处的技巧,对贵单位必有价值。

 

Q: Give me a summary of your current job description.
对你目前的工作,能否做个概括的说明。

 

A: I have been working as a computer programmer for five years. To be specific, I do system analysis, trouble shooting and provide software support.
我干了五年的电脑程序员。具体地说,我做系统分析,解决问题以及软件
*方面的支持。

 

Q: Why did you leave your last job?
你为什么离职呢?

 

A: Well, I am hoping to get an offer of a better position. If opportunity knocks, I will take it.
我希望能获得一份更好的工作,如果机会来临,我会抓住。

 

A: I feel I have reached the "glass ceiling" in my current job. I feel there is no opportunity for advancement.
我觉得目前的工作,已经达到顶峰,即没有升迁机会。

 

Q: How do you rate yourself as a professional?
你如何评估自己是位专业人员呢?

 

A: With my strong academic background, I am capable and competent.
凭借我良好的*背景,我可以胜任自己的工作,而且我认为自己很有竞争力。

 

A: With my teaching experience, I am confident that I can relate to students very well.
依我的教学经验,我相信能与学生相处的很好。

 

 

更多海外考试精彩活动、考情动态、实用信息,请关注朗阁产品营销中心动态:点击进入 
更多*信息、模考自测、考题题库、考题回顾,请关注朗阁官方网站:点击进入
朗阁2012下半年考情动态,*潮新鲜事,关注新浪微博:点击进入 
朗阁2012下半年考情动态,*潮新鲜事,关注腾讯微博:点击进入
职场英语 面试 Interview
分享到:

热门雅思培训课程推荐

  • 适用人群
  • 词汇量1000
  • 词汇量1500
  • 词汇量2000以上
  • 词汇量6000以上
  • 开课时间
  • 热报中
  • 滚动开班
  • 即将开班
  • 热报中

获取验证码

立即获取

稍后有专业老师给你回电,请保持电话畅通
沪ICP备 17003234 号 图书经营许可证:第A7651号 版权所有:上海朗阁教育科技股份有限公司 Copyright 2005 LONGRE EDUCATION GROUP All Rights Reserved